fredag den 28. september 2012

Graphic yet monochromatic

Graphic yet monochromatic

Kenzo is back. Det tror jeg at alle efterhånden er enige om. Jeg har længe cravet denne sweatshirt, for mig er det den perfekte måde at tilføre Kenzo til min garderobe. For selvom de sweatshirts med "K" eller "Kenzo" trykt på kommer i nogle lækre farvekombinationer, smager de lidt for meget af logomania til min smag. Hvad synes i?
 
Klik på billedet for priser og forhandlere :)
 
Kenzo is back. I think we all can agree on that. For a long time now i have craved this sweatshirt, to me it is a perfect way to add a little Kenzo to my wardrobe. Even though the sweatshirts with a "K" or "Kenzo" written on them are made in beauteous colour combinations, they are a tad to logomania in my opinion. What do you think?
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar