fredag den 12. oktober 2012

New in | Alexander Wang


Disse sko fra Alexander Wang ankom i morges, jeg elsker pakkeposten! De er lavet af det blødeste kalveskind, og fundet på theoutnet.com med 60 % rabat, ja jeg er afhængig! Egentlig ledte jeg efter Alexander Wangs Georgie loafers fra sidste år, men da jeg så disse opgav jeg jagten på de andre med det samme, hvilke synes i bedst om? J
eg glæder mig allerede til at rocke disse sko hele vejen gennem efteråret.


These shoes by Alexander Wang arrived this morning, I love getting mail! They are made of the softest calf skin, and found on theoutnet.com 60% off, yes, I am addicted!
I was really looking for the Georgie loafers by Alexander Wang from last year, but when i stumbled upon these, my cravings for the Georgies immediately came to a halt, which do you prefer?

I am already looking forward to rock these shoes all the way through fall.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar