fredag den 9. november 2012

Ønskeliste

Ønskeliste

Her er en polyvore over mine ønsker. Nogle af dem er økonomisk lidt out there, men som nævnt før er jeg gået i flytte-hjemmefra-planer, hvilket kræver items. I love!
Det hvide Kartell bord er tegnet af Phillipe Starck, som er en af mine all-time-favorite designers når det kommer til plastic inventar, den mand er den eneste der kan få en barok inspireret plexiglas lampe til at være übercool!

Bestikket og stolen er af Arne Jacobsen, som var en af Skandinaviens ledende arkitekter og industrielle designere i det 20. århundrede. Hans ”less is more”-tilgang placerer ham blandt den tids absolutte arkitektoniske elite, og en af mine favoritter.
City-guides er altid et must på mine ønskelister, da jeg er en planlægningsfreak, for mig udgør planlægningens glæde halvdelen af glæden ved at rejse, hvad med jer?
Marc Jacobs in the hot seat for Louis Vuitton er et must, da jeg har en dyb fascination af  gamle modehuse som Louis Vuitton. Jeg ejer allerede en Speedy 30, med matchende pung som jeg elsker overalt på jorden i sort epi, ikke noget tacky logo-mania! Louis Vuittons epi-læder er det lækreste materiale i verden, som alle hurtigst muligt burde tjekke ud!




Klik på billedet for specifikationer.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar